Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ΕΚΕΠΥ του Υπ Υγείας.(ενώ το σχέδιο έγινε το 2011 η χρηματοδότηση για το ΕΣΠΑ το 2012) ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΚΕΠΥ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

Με αφορμή τα περιστατικά του τελευταίου εξαμήνου: ΘΕΤΙΣ- Πρόγραμμα Σκούπα απέναντι στους χρήστες κλπ- Μάρτιος 2013 - και το Ολοκληρομένο Αύγουστος 2013 είπαμε να ασχοληθούμε με τον πρωταγωνιστή αυτών τον οργανισμό που ονομάζετε ΕΚΕΠΥ.

Αναζητήσαμε την παρακάτω Περιγραφή και σας την παρουσιάζουμε.
Πιστεύουμε ότι καλό είναι να γνωρίζει ο πολίτης από που παίρνει την εντολή αυτός που θα του κλείσει το Εθνικό Σύστημα Υγείας. 

Καλό είναι να γνωριστούμε μεταξύ μας..

Απολαύστε το:

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΚΕΠΥ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

Ενταγμένη
 
Τελευταία Τροποποίηση: 29/09/2011
Περιγραφή
Το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας (Ε.Κ.ΕΠ.Υ.), συντονίζει τους φορείς που έχουν ευθύνη για την υλοποίηση δράσεων σχετικά με την αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων που αφορούν τη δημόσια υγεία και το χώρο της υγείας γενικότερα, η παρακολούθηση και ο συντονισμός των συστημάτων εφημερίας των νοσοκομείων, με σκοπό τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας προς τον πολίτη. 

Ο συντονισμός αναφέρεται, ιδίως, στην αντιμετώπιση εκτάκτων συνθηκών, συνίσταται δε στον ακριβή καθορισμό αρμοδιοτήτων των εμπλεκόμενων φορέων σε καταστάσεις κρίσης, και εκπονεί επιχειρησιακά σχέδια αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών. 

Το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. απαρτίζεται από: 
α) το Κέντρο Επιχειρήσεων (Κ.ΕΠΙΧ.), 
β) το Συμβούλιο του Ε.Κ.ΕΠ.Υ, και 
γ) τη Διεύθυνση όπου αποτελείται από 
το Τμήμα Οργάνωσης, Υποστήριξης και Παρακολούθησης Διαδικασιών και 
το Τμήμα Υποστήριξης Κέντρο Επισχειρήσεων

Η προτεινόμενη πράξη θα προβεί στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος για τον αποτελεσματικότερο συντονισμό των φορέων υγείας, με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση περιστατικών έκτακτης ανάγκης και κρίσεων υγειονομικής φύσεως, τοπικής ή εθνικής εμβέλειας. 

Με αυτή την επένδυση θα δοθεί η δυνατότητα για καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη και αποδοτικότερη και ποιοτικότερη λειτουργία του Εθνικού Συστήματος Υγείας. 

Η πράξη αποτελείται από δύο (2) διακριτά υποσυστήματα τα οποία όμως λειτουργικά και επιχειρησιακά είναι αλληλένδετα και όλα μαζί βοηθούν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του Κέντρου. 

1.Σύστημα Αυτοματοποιημένης Επικοινωνίας Εκτάκτων Αναγκών για την Επιχειρησιακή Υποστήριξη του ΕΚΕΠΥ και την αύξηση της επιχειρησιακής ετοιμότητας των μονάδων υγείας, 
όπου θα περιλαμβάνει:
- Διαδραστική Φωνητική πύλη, αυτοματοποιημένη ενημέρωση σε συγκεκριμένους φορείς ή πρόσωπα (ιατροί, ψυχολόγοι, δημοσιογράφοι κλπ) με βάση την ανάγκη ενημέρωσης ειδικών υποστηρικτικών ομάδων σε σχέση με συγκεκριμένα γεγονότα. 

i. Κινητοποίηση και Συντονισμός Συνεργατών, 

ii. Ενημέρωση Δημοσιογράφων & ΜΜΕ,

iii. Διευκόλυνση της επικοινωνίας του ΕΚΕΠΥ με άλλους εμπλεκόμενους φορείς. 

Θα υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης (ελεγχόμενης) στους φορείς 
(π.χ. ΕΚΑΒ, Μονάδες ΥΥΚΑ, Πολεμική αεροπορία κλπ) 
σε πραγματικό χρόνο να δηλώνουν νέα αιτήματα, να ελέγχουν και να πληροφορούνται την αναγγελία αυτών, την πορεία διεκπεραίωσής τους.
- Διαδικτυακή πύλη, δυνατότητα δυναμικής διαχείρισης του περιεχομένου, - 
Σύστημα τηλε-εικονοδιάσκεψης και τηλε-συνεργασίας
(ΥΥΚΑ, ΕΚΕΠΥ, 7 ΔΥΠΕ), 
με στόχο τον άμεσο συντονισμό του ΥΥΚΑ σε έκτακτες περιπτώσεις. 

Η διασύνδεση θα γίνει μέσω του Εθνικού Δικτύου Δημόσιας Διοίκησης ΣΥΖΕΥΞΙΣ. 

2.Αυτοματοποιημένο σύστημα παρακολούθησης της διαθεσιμότητας κλινών νοσηλείας και Μονάδων Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ)
στις διάφορες κλινικές των Νοσοκομείων των ΕΣΥ.

http://www.digitalplan.gov.gr/portal/resource/OLOKLHRWMENO-SYSTHMA-TOY-ETHNIKOY-KENTROY-EPIHEIRHSEWN-YGEIAS-EKEPY-GIA-TON-APOTELESMATIKOTERO-SYNTONISMO-TWN-FOREWN-YGEIAS-ME-STOHO-TH-DIAHEIRISH-PERISTATIKWN-EKTAKTOY-ANAGKHS-KAI-KRISEWN-YGEIONOMIKHS-FYSEWS-76143c57-3021-4f47-be50-89b2ba64b3af


ΚΑΙ Ο ΣΧΕΤΙΚΌΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ:
http://actupathens.blogspot.gr/2013/08/blog-post_1988.html

ΕKΕΠΥ (1.559.300,00 €) Προκήρυξη Διεθνούς Ανοικτού Διαγωνισμού για το έργο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΚΕΠΥ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ»

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Αθήνα 7/ 12 /2012
ΔΥ6β/Γ.Π./ οικ. 115290
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  Αριθμ. Δ/ξης 11/2012
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ Β
Ταχ. Διεύθυνση: Αριστοτέλους 19
Ταχ. Κώδικας: 101 87
Πληροφορίες : Δ. Μπακάλη
Τηλέφωνο: 210 8224761
FAX: 210 8220097
Email:dbakali@yyka.gov.gr
ΘΕΜΑ:Προκήρυξη Διεθνούς Ανοικτού Διαγωνισμού για το έργο
«ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ  ΕΘΝΙΚΟΥ  ΚΕΝΤΡΟΥ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  ΥΓΕΙΑΣ  (ΕΚΕΠΥ)  ΓΙΑ  ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ  ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ  ΤΩΝ  ΦΟΡΕΩΝ  ΥΓΕΙΑΣ  ΜΕ  ΣΤΟΧΟ  ΤΗΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ  ΕΚΤΑΚΤΟΥ  ΑΝΑΓΚΗΣ  ΚΑΙ  ΚΡΙΣΕΩΝ  ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ» με κωδικό ΟΠΣ:340196 του Ε.Π. Ψηφιακή Σύγκλιση. ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τον κανονισμό (ΕΚ) αρ1081/2006 της 5ης Ιουλίου 2006 «για το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και τη κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αρ.1784/1999», όπως τροποποιήθηκε από τον Κανονισμό (ΕΚ) αρ.396/2009 της 5ης Ιουλίου  2006 «για το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και τη κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αρ 1784/1999 και ισχύει
2. Τον κανονισμό (ΕΚ) αρ. 1083/2006 της 11ης Ιουλίου 2006 ¨περί καθορισμού γενικών διατάξεων για το ΕΤΠΑ, το ΕΚΤ και το Ταμείο συνοχής και την κατάργηση του κανονισμού αρ.1260/1990 όπως τροποποιήθηκε από τον κανονισμό αρ. 539/2010 της 16 ης Ιουνίου 2010 «σχετικά με την τροποποίηση του αρ.1083/2006  του Συμβουλίου περί  καθορισμού γενικών διατάξεων για το ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής  Ανάπτυξης, το Ευρωπαϊκό  Κοινωνικό Ταμείο και το Ταμείο Συνοχής σχετικά με την απλοποίηση ορισμένων απαιτήσεων και σχετικά με ορισμένες διατάξεις που αφορούν τη δημοσιονομική διαχείριση και ισχύει
3. Τον κανονισμό (ΕΚ) αρ 213/2008 της Επιτροπής, της 28ης Νοεμβρίου 2007 για τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αρ.2195/2002 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου περί του κοινού λεξιλογίου για  τις  δημόσιες συμβάσεις (CPV) και των οδηγιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 2004/17/ΕΚ και 2004/18/ΕΚ περί των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων, όσον αφορά την αναθεώρηση του CPV
4. Την οδηγία 2004/18 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004 περί  συντονισμού  των  διαδικασιών  σύναψης  δημόσιων  συμβάσεων  έργων,  προμηθειών  και υπηρεσιών,  όπως  τροποποιήθηκε  με  την  οδηγία  2005/51/ΕΚ  της  Επιτροπής  και  την  Οδηγία 2005/75/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 16 ης Νοεμβρίου.
5. ToΠ.Δ. 60/2007 «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ
περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης των δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και
υπηρεσιών,  όπως  τροποποιήθηκε  με  την  οδηγία  2005/51/ΕΚ  της  επιτροπής  και  την  οδηγία
2005/75/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16 ης Νοεμβρίου 2005.(ΦΕΚ 64/Α/16-03-2007)
6. Το Π.Δ. 118/07 «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου» (Κ.Π.Δ.), (Φ.Ε.Κ. 150/τ.Α΄/07)
7. Την Οδηγία 2007/66/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11
ης Δεκεμβρίου 2007 για την τροποποίηση των οδηγιών 89/665/ΕΟΚ και 92/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου όσον αφορά τη  βελτίωση  της  αποτελεσματικότητας  των  διαδικασιών  προσφυγής  στον  τομέα  της  σύναψης δημοσίων συμβάσεων
8. To Π.Δ.85/2012 (ΦΕΚ 141/Α/21-6-2012) «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και
κατάργηση υπηρεσιών».
9. Τον Ν. 3886/2010 «Δικαστική Προστασία κατά τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων – Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 89/665/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 21
ης Ιουνίου 1989 και την Οδηγία 92/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 25 ης Φεβρουαρίου 1992, όπως τροποποιήθηκαν με την οδηγία 2007/66/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11 ης Δεκεμβρίου 2007» (ΦΕΚ 173/Α/30-09-2010)
10. Την με αρ. 7725/28-03-2007 Απόφαση της Ε.Ε. περί έγκρισης του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου
Αναφοράς (κωδικός ΨΨΙ 2007ΓΡ16ΘΝΣ001)
11. Την  υπ’  αρ  C (2007)  5339/26-10-2007  απόφαση  της  Επιτροπής  των  ΕΚ  για  την  έγκριση  του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση 2007-2013» για κοινοτική ενίσχυση από το
Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
12. Τον Ν.3614/2007 «διαχείριση, έλεγχος  και  εφαρμογή  αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την
προγραμματική περίοδο 2007-2013» (ΦΕΚ267/Α/03-12-2007), όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.
3840/2010 «Αποκέντρωση, απλοποίηση και ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών
του Εθνικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2007-2013 και άλλες διατάξεις» ΦΕΚ 53/Α/31-03-2010)
και ισχύει
13. Την  υπ’  αρ.  14053/ΕΥΣ1749/27-03-2007  Υπουργική  απόφαση  Συστήματος  Διαχείρισης,  όπως τροποποιήθηκε  με  τις  υπ’  αρ.  43804/ΕΥΘΥ2041/07-09-2009  (ΦΕΚ  1957/Β/09-09-2009),  28020 ΕΥΘΥ/1212/30-06-2010 (ΦΕΚ 1088/Β/19-07-2010 και 18818/ΕΥΘΥ864/02-05-2011 (ΦΕΚ1111/Β/03-06-2011) και ισχύει
14. Το Εγχειρίδιο Διαδικασιών Διαχείρισης και Ελέγχου Συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων Σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κανονισμού (ΕΚ) 1828/2006 (έγγραφο υπ’ αρ 23105/ΓΔΑΑΠ4632/23-05-2008 ως ισχύει
15. Το Ν. 1892/1990 «Για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 101/Α/31-07-1990)
16. Το  Ν.  2286/1995 «Προμήθειες  του  δημόσιου  τομέα  και  ρυθμίσεις  συναφών  θεμάτων»  (ΦΕΚ 19/Α/01-02-1995)
17. Τον Ν.  2362/1995 «Περί  Δημοσίου  Λογιστικού,  ελέγχου  των  δαπανών  του Κράτους  και  άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 247/Α/27-11-1995), όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.3871/2010 «Δημοσιονομική Διαχείριση και Ευθύνη» (ΦΕΚ 141/Α/2010).
18. Το Π.Δ. 166/2003 «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στην οδηγία 2000/35 της 29-06-2000 για  την  καταπολέμηση  των  καθυστερήσεων  πληρωμών  στις  εμπορικές  συναλλαγές»  (ΦΕΚ 138/Α/12-06-2003)
19. Το Π.Δ.113/2010 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» (ΦΕΚ 194/Α/22-11-2010)
20. Τον  Ν.3310/2005 «Μέτρα  για  την διασφάλιση της διαφάνειας  και  την  αποτροπή
καταστρατηγήσεων κατά τη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων» ΦΕΚ 30/Α/14-02-2005
όπως τροποποιήθηκε από τον Ν. 3414/2005 (ΦΕΚ 279/Α/10-11-2005)
21. Την υπ’ αρ. 20977/2007 κοινή υπουργική απόφαση του Υφυπουργού οικονομίας και Οικονομικών
με θέμα « Δικαιολογητικά για την τήρηση μητρώων του Ν.3310/2005, όπως τροποποιήθηκε με το
Ν.3414/2005»
22. Την υπ ‘ αρ. 1108437/2565/ΔΟΣ απόφαση του Υφυπουργού οικονομίας και Οικονομικών με θέμα
«Καθορισμός Χωρών στις οποίες λειτουργούν εξωχώριες εταιρείες» (ΦΕΚ 1590/Β/16-11-2005)
23. Τον Ν.3845/2010 «Μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας
από τα κράτη μέλη της Ζώνης του Ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείου»(ΦΕΚ 65/Α/06 -05-2010)
24. Τον Ν.2741/199, Α8 (ΦΕΚ199/Α/1999) «Ενιαίος Φορέας ΕλέγχουΤροφίμων, άλλες ρυθμίσεις θεμάτων τουΥπουργείου Ανάπτυξης και λοιπές διατάξεις (ΦΕΚ 199/Α/1999) και ειδικότερα του άρθρου 8 ( Κρατικές Προμήθειες) όπως αυτό τροποποιήθηκε με τα άρθρα 2 του Ν. 3060/2002 (ΦΕΚ 242/11-10-2002) και 9 του Ν. 3090/2002 ( ΦΕΚ  329/Α/2002),  όπως  το  άρθρο  αυτό εφαρμόζεται μετά την έναρξη ισχύος του Ν. 3310/2005.
25. Τον Ν.3469/2006 «Εθνικό τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις (ΦΕΚ
131/Α/28-06-2006)
26. Τον Ν.3548/2007 «Καταχώρηση δημοσιεύσεων των φορέων του Δημοσίου στο νομαρχιακό και
τοπικό τύπο και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 68/Α/20-03-2007) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
27. Τον Ν.3861/2010 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων
των  κυβερνητικών,  διοικητικών  και  αυτοδιοικητικών  οργάνων  στο  διαδίκτυο  «Πρόγραμμα
διαύγεια» και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010).
28. Την Υ.Α. Π1/2941/10.9.2009 Απόφαση των Υφυπουργών Ανάπτυξης «Εξαίρεση από την ένταξη στο ΕΠΠ προμήθειας ειδών πληροφορικής που εντάσσονται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση» (ΦΕΚ Β’ 1988/2009), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. Π1/3889/28.5.2010 Απόφαση της Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (ΦΕΚ Β΄ 936/2010).
29. Το  Ν.3917/2011  Διατήρηση  δεδομένων  που  παράγονται  ή  υποβάλλονται  σε  επεξεργασία  σε
συνάρτηση με την παροχή διαθέσιμων στο κοινό υπηρεσιών
κλπ
30. Του Ν. 2328/95 (ΦΕΚ-159 Α'), όπως τροποποιήθηκε με τους Ν. 2372/1996 (ΦΕΚ 29/Α/1996) άρθρο 11 και το Ν. 2414/1996 (ΦΕΚ 135/Α/1996) άρθρο 14 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Π.Δ.
82/1996 «Ονομαστικοποίηση των μετοχών Ελληνικών Ανωνύμων Εταιρειών που μετέχουν στις
διαδικασίες  έργων  ή  προμηθειών  του  Δημοσίου  ή  των  νομικών  προσώπων  του  ευρύτερου
δημοσίου τομέα»
(ΦΕΚ 66/Α/1996), όπως αυτό ισχύει μετά και την τροποποίηση του με το άρθρο
8 του ν. 3310/2005 και το άρθρο 8 του Ν.3414/2005.
31. Το Ν.3329/2005 «Εθνικό Σύστημα Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και λοιπές διατάξεις (ΦΕΚ 81/Α/2005), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
32. Το Ν. 2198/1994 (ΦΕΚ  43/Α1994) και  ειδικότερα  του  άρθρου 24 (παρακράτηση  φόρου  στο εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις).
33. Το  Ν.  3899/2010  ΦΕΚ  212/Α/17-12-2010) «Επείγοντα  μέτρα εφαρμογής του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας».
34. Το  άρθρο 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα»  που κυρώθηκε με το πρώτο άρθρο του Π.Δ.63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005).
35. Το ΠΔ.95/2000 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας (ΦΕΚ 76/Α/2000), όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 299/2000 240/Α/2000)
36. Το Ν.2472/1997 (ΦΕΚ50/Α/1997) «Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία  δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα»
37. Της υπ΄ αριθμ. 20977/2007 ΚΥΑ
38. Την με αρ. πρωτ. 153.756/ΨΣ2165-Α2 από 12-5-11 Απόφαση ένταξης Πράξης ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΚΕΠΥ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ» από την ΕΥΔ ΕΠ «ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ».
39. Την με αρ. πρωτ. 748 από 18/05/2012 προέγκριση δημοπράτησης του παραπάνω έργου.
40. Toαριθμ. Γ.Ε.Κ.ΕΠ. Υ/ 874/11-6-2012 έγγραφο του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας
41. Το άρθρο 4 του Ν. 4013/2011 (ΦΕΚ 201/Α/2011) «Σύσταση Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων ………….
42.  Την αριθμ. ΔΥ(3-4) Γ.Π./οικ.101626/18-10-2012 (ΦΕΚ 2967/Β/2012) Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
και του δικαιώματος υπογραφής εγγράφων « Με εντολή Υπουργού» στους Γενικούς Γραμματείς
του Υπουργείου Υγείας»
43. Την  αριθμ.  ΔΥ1α/Γ.Π./οικ.75030/30-7-2012 (ΦΕΚ  371/ΤΥΕΘΟΔ) κοινή  απόφαση  του
Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υγείας περί  διορισμού του Γενικού Γραμματέα Καλλίρη
Πελοπίδα του Ιωάννη.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Δημόσιο ανοικτό διεθνή διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές, σε ευρώ, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον  συμφέρουσα  από  οικονομική  άποψη  προσφορά,  για  την  επιλογή  αναδόχου  του  έργου
«Ολοκληρωμένο  Σύστημα  του  Εθνικού  Κέντρου  Επιχειρήσεων Υγείας  (ΕΚΕΠΥ)  για  τον
αποτελεσματικότερο συντονισμό των φορέων Υγείας με στόχο τη διαχείριση περιστατικών
εκτάκτου ανάγκης και κρίσεων Υγειονομικής φύσεως».

1. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου  ανέρχεται στο ποσό του ενός εκατομμυρίου διακοσίων εξήντα επτά χιλιάδων επτακοσίων είκοσι τριών ΕΥΡΩ και πενήντα επτά λεπτών  (1.267.723,57  €), πλέον ΦΠΑ 23% διακόσιες ενενήντα  μία χιλιάδες, πεντακόσια εβδομήντα έξι ΕΥΡΩ και σαράντα τρία λεπτά (291.576,43€), ήτοι συνολικά ένα εκατομμύριο πεντακόσιες πενήντα εννέα χιλιάδες τριακόσια  ΕΥΡΩ (1.559.300,00  €),  επιπλέον των δικαιωμάτων προαίρεσης ποσό τετρακόσιες πέντε χιλιάδες εξακόσια
εβδομήντα ένα ΕΥΡΩ και πενήντα λεπτά ( 405.671,50) μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.  
Το έργοσυγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) και εκτελείται στο πλαίσιο  των  Ε.Π. 
«Ψηφιακή  Σύγκλιση» Άξονας Προτεραιότητας  02, «Μακεδονία –  Θράκη» Άξονα Προτεραιότητας  04 & 05, 
«Κρήτη & Νήσοι Αιγαίου» Άξονα Προτεραιότητας  06,
«Θεσσαλία – Στερεά Ελλάδα – Ήπειρος» Άξονα Προτεραιότητας . 05 και «Αττική» Αξ.Πρ. 02,
στα πλαίσια του ΕΣΠΑ.

2. Ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού ορίζεται η 23/ 1 /2013 ημέρα Τετάρτη ώρα 11.00π.μ.
και τόπος η έδρα της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας (Αριστοτέλους 17, Αθήνα).

3.
Οι προσφορές μπορούν να κατατίθενται το αργότερο έως την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα του
διαγωνισμού, δηλαδή μέχρι την 22/1/2013 ημέρα Τρίτη και ώρα 14.30μ.μ.
Η  ημερομηνία  και  ώρα  αυτή  αποδεικνύεται  αποκλειστικά  και  μόνο  από  το   γενικό  πρωτόκολλο
εισερχομένων της Υπηρεσίας.

4. Προσφορές που υποβάλλονται ή περιέρχονται καθ’ οιονδήποτε άλλο τρόπο στην Υπηρεσία μετά
την  παραπάνω  ημερομηνία  και  ώρα,  θεωρούνται  εκπρόθεσμες  και  επιστρέφονται  χωρίς  να
αποσφραγιστούν.

5. Η  αποσφράγιση  των  προσφορών  θα  γίνει  δημόσια,  από  το  αρμόδιο  συλλογικό  όργανο  (Επιτροπή διενέργειας  και  αξιολόγησης  των  αποτελεσμάτων  του  Διαγωνισμού  [εφεξής:  «Επιτροπή  του Διαγωνισμού»]) όπως αναλυτικά περιγράφεται στην ενότητα Β.16 του Μέρους Β΄ (γενικοί και ειδικοί όροι διακήρυξης διαγωνισμού).
6. Κατά τη διενέργεια του διαγωνισμού δικαιούνται να παρίστανται οι προσφέροντες ή εκπρόσωποί τους, εφόσον έχει υποβληθεί με την προσφορά σχετικό παραστατικό εκπροσώπησης.
7. H πληρωμή θα γίνεται σε ευρώ, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην ενότητα Β17.2. του Μέρους Β΄ (γενικοί και ειδικοί όροι διακήρυξης διαγωνισμού).
8. Δικαίωμα Συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν οι αναφερόμενοι κατωτέρω, εφόσον ασκούν εμπορική ή βιομηχανική ή βιοτεχνική δραστηριότητα συναφή με το φυσικό αντικείμενο του έργου:
α) Όλα τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, ημεδαπά ή αλλοδαπά.
β) Ενώσεις προμηθευτών που υποβάλλουν κοινή προσφορά.
γ) Συνεταιρισμοί.
δ) Κοινοπραξίες.
Οι ενώσεις προμηθευτών και οι κοινοπραξίες δεν υποχρεούνται να λαμβάνουν ορισμένη νομική
μορφή προκειμένου να υποβάλουν προσφορά. 
Η επιλεγείσα ένωση ή κοινοπραξία υποχρεούται να πράξει τούτο εάν κατακυρωθεί σ’ αυτήν η σύμβαση, εφόσον, κατά την κρίση της Αναθέτουσας Αρχής, η περιβολή ορισμένης νομικής μορφής είναι αναγκαία για την ικανοποιητική εκτέλεση της σύμβασης.
9. Κατά τα λοιπά, ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί και το έργο θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τα παρακάτω
μέρη, που επισυνάπτονται στην παρούσα και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής.
1. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΓΟΥ ΜΕΡΟΣ Α΄
2. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕΡΟΣ Β΄
3. ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ - ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ – ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΡΟΣ C΄
10. Σύμφωνα με το άρθρο 10 παρ.1 εδ.β΄ του Π.Δ.118/2007 (Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου –
Κ.Π.Δ.),  εφόσον από τους ενδιαφερόμενους αναδόχους ζητηθούν  εγκαίρως  τα  σχετικά  με  τον
προκηρυσσόμενο διαγωνισμό έγγραφα, αυτά παραδίδονται ή αποστέλλονται σ’ αυτούς μέσα σε έξι (6) εργάσιμες ημέρες από τη λήψη της σχετικής αίτησης.
Σε περιπτώσεις επείγοντος η προθεσμία αυτή μπορεί να συντμηθεί σε τέσσερις (4) ημέρες.
11. Περίληψη της παρούσας διακήρυξης έχει αποσταλεί για δημοσίευση:
1. Στην Υπηρεσία Επίσημων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (για το Συμπλήρωμα της
Επίσημης Εφημερίδας των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων), την  7/12 /2012.
2. Στο Τεύχος Διακηρύξεων Δημοσίων Συμβάσεων της Εφημερίδας της Κυβέρνησης , την  14/ 12
/2012.
3. Στις ημερήσιες οικονομικές εφημερίδες :
1. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
2. ΗΜΕΡΗΣΙΑ
3. ΗΧΩ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
4. Περίληψη της διακήρυξης:
α) θα αναρτηθείστον πίνακα ανακοινώσεων του Υπουργείου Υγείας
β) θα αποσταλείστους παρακάτω φορείς:  1. Εμπορικά - Βιομηχανικά Επιμελητήρια:
α. Αθηνών
β. Θεσσαλονίκης
2. Επαγγελματικά Επιμελητήρια:
α. Αθηνών
β. Θεσσαλονίκης
12. Τα έξοδαδημοσίευσης της παρούσας βαρύνουν την Αναθέτουσα Αρχή.
13. Αντίγραφα  της διακήρυξης θα διατίθενται από την Διεύθυνση  Προμηθειών του Υπουργείου Υγείας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 12.00μ.μ. - 14.00μ.μ., στην αναφερόμενη πιο πάνω διεύθυνση.
 
14. Από τη δημοσίευση περίληψης της διακήρυξης, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο  πλήρεςκείμενο αυτής (συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών της), σε ηλεκτρονική μορφή,  στην  ιστοσελίδα  του  Υπουργείου  Υγείας  στο  διαδίκτυο  
(ηλεκτρονική  διεύθυνση: www.yyka.gov.gr ).
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1.Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Υγείας Κηφισίας 39,
Τ.Κ. 151 23, Μαρούσι
2.Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π.
«Ψηφιακή Σύγκλιση»
Λέκκα 23-25, Τ.Κ. 105 62 ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
1.Προιστάμενη Γεν. Δ/νσης
Δ/κης Υποστήριξης και
Τεχνικών Υποδομών
2. Διεύθυνση Οικονομικού –Τμήμα Β
3. Διεύθυνση Προμηθειών –Τμήμα Β’
...............................................................
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠ ΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ!!!!
http://www.moh.gov.gr/articles/newspaper/promhtheies-symbaseis/kentrikh-yphresia/1514-oloklhrwmeno-systhma-toy-ethnikoy-kentroy-epixeirhsewn-ygeias-ekepy-gia-ton-apotelesmatikotero-syntonismo-twn-forewn-ygeias-me-stoxo-th-diaxeirish-peristatikwn-ektaktoy-anagkhs-kai-krisewn-ygeionomikhs-fysews-arithmos-diakhrykshs-11-2012?fdl=4917

και το βρήκαμε από τον ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
http://www.isarkadias.gr/23502/news/announcements-circulars/%CF%85%CF%85%CE%BA%CE%B1-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF/

Να σημειώσουμε ότι ο SERVER του είναι στο:
EKEPY.COM - Site Location
Country/Flag US United States
City/Region/Zip Code Herndon, Virginia 20171
Organization Peer 1 Network
Internet Service Provider Peer 1 Network

http://dawhois.com/site/ekepy.com.html

In Greece the Police has the right to force HIV tests to arrested people. / By Amorgianou Dimitra | August 19, 2013 at 1:09 pm | Human Rights WG, Projects & Working Groups | Tags: Greece, HRWG



My last article was about Turkey… now it’s about Greece.  

It seems like an Eastern Europe human rights violations “journey” is happening often these days,  with agressive acts by the police in Turkey, LGBTQI rights violations in Russia and now Greece. 

A journey that’s not very happy indeed. 

So now in Greece there is a new Health Minister named Adonis Georgiadis.
Currently, a new Health Minister has been named in Greece: 

Adonis Georgiadis was a member of the previous nationalistic party that entered the Greek Parliament, LAOS.

When they lost their position in the Parliament during the last elections he and another congressman, Makis Voridis, moved to New Democracy and with the last reformation, after some moves Adonis Georgiadis became Health Minister.

In May 2012, the previous Health Minister, Andreas Loverdos came up with a Ministerial Decision stating the police has the right to arrest people to force them in HIV/AIDS tests (if needed) and that police may also publish the personal data of arrested people with HIV.

That decision results in 17 women being arrested, in May of 2012 and found HIV positive. 

What followed was the police that made their personal data public through the media and the Greek Police website, because of “public health” protection. 

Those women were mostly prostitutes and drug addicts BUT their clients paid more for unprotected sex, which led them to be found HIV positive.  

Although Greek court of law decided they were innocent regarding their connection with sex industry because there wasn’t any proof, the lives of those women and the ones of their families were already destroyed.

Although it was soon abolished by the former sub-minister, Fotini Skopouli, the current Health Minister, Adonis Georgiadis brought it back on the news with the same excuse: the protection of public health!

After that decision has been reintroduced, many local LGBTQI and HIV/AIDS NGOs raised their voices. 

On July 3rd, in Thessaloniki, the LGBTQI youth organization Good As You(th) 
 
Thessaloniki protested, followed on Monday July 8th by others Greek NGOs outside the Ministry of Health, in Athens.


This measure didn’t leave the international community speechless. Among the several reactions, the French HIV expert and Medicine Nobelist Françoise Barré – Sinoussi stated in her closing speech of IAS (International AIDS Society) at Kuala Lumpur:  
“As we keep repeating over the years, there will be no end to the HIV epidemic without advancing Human rights in parallel”, and asked Greek Government to withdraw the decision immediately.

On the opposite, Minister of Justice, Transparency and Human Rights, Charalampos Athanassiou, didn’t say a word about the reintroduction of the decision, nor the Secretary of Transparency and Human Rights Sourlas Georgios.

Nevertheless we would like to remind them the International Declaration of Human Rights Greece as part of the EU, Greece as an UN Charter signatory, Greece as a democratic country has to follow its duties and serve human rights.

Article 5: No one is allowed to submit in torture, penalty or violent, inhuman and/or degrading treatment.
Mandatory HIV tests are a use of violence. 
Also when the personal data become public it is a pillory of those people which is an inhumane treatment.

Article 12: No one is allowed to suffer arbitrary interventions in their private life, family, home and mail, neither attack in their honor and reputation. 
Anyone has the right to be protected by the law from interpretations and that kind of insults.
When someone is sick it is their right to tell people or not.
If the police does it, it’s a clearly violation of that right because the police intervenes in their private life.
That right too is protected by the Greek Constitution.

Written by Amorgianou Dimitra, member of the Human Rights Working Group

Pictures are courtesy of Hiro Photography


from ACT-UP:
Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013
ΠΛΗΡΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ Υ.Δ. 39Α ΤΟΥ ΛΟΒΕΡ-DOS/ Ο Φασισμός δεν έφυγε ποτέ

Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013
ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ 39Α 
http://actupathens.blogspot.gr/2013/07/39_3.html


Έγγραφο του ΕΚΕΠΥ προς τις ΥΠΕ, για στοιχεία των εξετασθέντων παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς Αφάλιση στα Εξωτερικά Ιατρεία για το Ά εξάμηνο 2013 και του κόστους νοσηλείας τους..


Με έγγραφο, που στάλθηκε στις 16 Αυγούστου από το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) αρχικά 
στις Υγειονομικές Περιφέρειες και από εκεί 
σε όλα τα Νοσοκομεία της χώρας ζητούνται αναλυτικά στοιχεία για το α' εξάμηνο του 2013. 

Το Υπουργείο Υγείας με καταληκτική ημερομηνία την 28η Αυγούστου ζητά
 


"Αριθμό εξετασθέντων, παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση στα εξωτερικά ιατρεία.

Αριθμό νοσηλευθέντων, παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση.

Κύριες εθνικότητες (κατά δήλωσή τους)

Βασικές χειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες υπεβλήθησαν οι ανωτέρω. 

Μέσος όρος ημερών νοσηλείας αυτών. 

Συνολικό κόστος εξετάσεων και νοσηλείας αυτών".

Το έγγραφο επίσης αναφέρει, ότι τα στοιχεία ζητούνται 
"στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και της γενικότερης πολιτικής του Υπουργείου Υγείας για τον οικονομικό σχεδιασμό και το κόστος υγείας των προσερχόμενων στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση".

Η συνήθης πρακτική του πρώην διοικητή του ΣΟΤΥ κ νυν του ΕΚΕΠΥ, τουλάχιστον εμάς στην ACTUP  δε μας εντυπωσιάζει.

Από το 2005 είχε δείξει τις προθέσεις του όταν με αντίστοιχο κείμενο τότε προς τα ΤΕΠ των Νοσοκομείων της Αττικής «κυνηγούσε» ένα οροθετικό ασθενή που του έγινε παράνομα εξέταση για Hiv κατά τη διάρκεια του ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΊΟΥ ΤΟΥ και αντί να κυνηγήσει τους γιατρούς του Ιδιωτικού Ιδρύματος που παρανόμησαν κάνοντας της εξέταση για HIVχωρίς την έγγραφη συναίνεση του ασθενή, κυνήγησε τον ασθενή ο οποίος έντρομος έφυγε από την κλινική όταν το έμαθε.

Με το νέο έγγραφο, είναι προφανές ότι

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ από την έννοια της ΔΗΜΌΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ και της προστασίας της.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ από τις διεθνείς οδηγίες για την ενεργητική αναζήτηση των κρουσμάτων.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ από Ανθρώπινα Δικαιώματα.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ από το τι είναι TRAFFICKING, τι λέμε τώρα?

 

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ από το τι κάνουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου

Και ειδικά ποιες είναι οι:

"ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Οργάνωσης και Υποστήριξης των ΔΥΠΕ
(άρθρο 1 Ν.3204/2003, ΦΕΚ 296Α )
ΤΜΗΜΑΤΑ:
Αυτοτελής Υπηρεσία Προστασίας Δικαιωμάτων Ασθενών
Αυτοτελές Γραφείο Στατιστικής"

Οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι: 

Α) Ή απλά αδιαφορεί και αλαζονικά συμπεριφερόμενος συνεχίζει πιστά την πολιτική που ακολουθήθηκε από τις ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, 
κατά την οποία κυνηγήθηκαν οι ευάλωτες ομάδες: 
-πρώτα οι μετανάστες με αφορμή την Ελονοσία, 
-μετά τα παράνομα εκδιδόμενα άτομα θύματα Trafficking τα περισσότερα στα οποία χρεώθηκε η φαντασιακή άυξηση του αριθμού των οροθετικών στην Ελλάδα 
-μετά οι Οροθετικοί με τους Χρήστες Ενδοφλέβιων Ουσιών, που για χάρη της εκλογικής αναμέτρησης χρήστικαν υγειονομικές βόμβες και με την περίφημη ΓΥ39Α,τους βάζαν φυλακή και τους διαπόμπευαν. 
-μετά ξανά οι Μετανάστες με την Επιχείρηση Ξένιος Δία,   
-μετά Ξανά οι Χρήστες Ενδοφλέβιων Ουσιών με την επιχείρηση ΘΕΤΙΣ, 
-τώρα ξανά οι Μετανάστες. 
Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών είναι ότι; ανάλογα με τον Υπουργό Υγείας επαναφέρει το ίδιο μοτίβο από άλλη γωνία

Β) Πιστεύει ότι η ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ και οι υπόλοιποι απλά ΕΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πρέπει να τον ακολουθήσουν στιες επιλογές του..

Να θυμηθούμε ότι με την απόφαση του Νέου Υπουργού Υγείας για το Δ.Σ. του ΚΕΕΛΠΝΟ από τις 16 Ιουλίου 2013, http://actupathens.blogspot.gr/2013/08/blog-post.html ως αντιπρόεδρος του ΚΕΕΛΠΝΟ ορίσθηκε ο Πρόεδρος του ΕΚΕΠΥ!!!

Eίναι προφανής ο ρόλος του ΕΚΕΠΥ για τη Δημόσια Υγεία.
"Αμ έρχονται παράνομα χωρίς να τους έχει καλέσει κανείς, αμ και νοσηλεύονται δωρεάν στα νοσοκομεία" είχε δηλώσει στη Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης τον Οκτώβριο του 2010. Το κρεσέντο της δυσφορίας του φαίνεται ότι δεν το ξέχασε ως Υπουργός Υγείας και με "κατ' επείγον - εμπιστευτικό" έγγραφο τα Νοσοκομεία όλης της χώρας καλούνται να δώσουν στοιχεία.




Στον έλεγχο σε αυτή τη φάση - χωρίς να διευκρινίζεται ο σκοπός - του κόστους για την περίθαλψη των μεταναστών χωρίς χαρτιά ή ασφάλιση προχωρά το Υπουργείο Υγείας. Με έγγραφο, που στάλθηκε στις 16 Αυγούστου από το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) αρχικά στις Υγειονομικές Περιφέρειες και από εκεί σε όλα τα Νοσοκομεία της χώρας ζητούνται αναλυτικά στοιχεία για το α' εξάμηνο του 2013. Το Υπουργείο Υγείας με καταληκτική ημερομηνία την 28η Αυγούστου ζητά "Αριθμό εξετασθέντων, παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση στα εξωτερικά ιατρεία. Αριθμό νοσηλευθέντων, παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση. Κύριες εθνικότητες (κατά δήλωσή τους). Βασικές χειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες υπεβλήθησαν οι ανωτέρω. Μέσος όρος ημερών νοσηλείας αυτών. Συνολικό κόστος εξετάσεων και νοσηλείας αυτών".

Το έγγραφο επίσης αναφέρει, ότι τα στοιχεία ζητούνται "στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και της γενικότερης πολιτικής του Υπουργείου Υγείας για τον οικονομικό σχεδιασμό και το κόστος υγείας των προσερχόμενων στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση". Ποιο μπορεί να είναι το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Υπουργείου; Στην εποχή, που τα Μνημόνια βλάπτουν σοβαρά την Υγεία κλείνοντας νοσοκομεία και απολύοντας προσωπικό, δεν είναι δύσκολο να οδηγηθεί κανείς στο συμπέρασμα, πως πραγματικός στόχος είναι η περιστολή και των συγκεκριμένων δαπανών. Δεν βοηθούν άλλωστε και οι δημόσιες τοποθετήσεις του Άδωνι Γεωργιάδη για να σκεφτεί κανείς κάτι διαφορετικό.

Το ΕΚΕΠΥ είναι φορέας, που υπάγεται απ' ευθείας στον Υπουργό Υγείας, μεταξύ των άλλων συνεργάζεται και με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στο πλαίσιο των κατασταλτικών επιχειρήσεων "Ξένιος Δίας" και "Θέτις".

(Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση)
- See more at: http://left.gr/news/o-adonis-evale-sto-mati-kai-ta-nosilia-ton-metanaston#sthash.G1feFEU4.dpuf
"Αμ έρχονται παράνομα χωρίς να τους έχει καλέσει κανείς, αμ και νοσηλεύονται δωρεάν στα νοσοκομεία" είχε δηλώσει στη Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης τον Οκτώβριο του 2010. Το κρεσέντο της δυσφορίας του φαίνεται ότι δεν το ξέχασε ως Υπουργός Υγείας και με "κατ' επείγον - εμπιστευτικό" έγγραφο τα Νοσοκομεία όλης της χώρας καλούνται να δώσουν στοιχεία.




Στον έλεγχο σε αυτή τη φάση - χωρίς να διευκρινίζεται ο σκοπός - του κόστους για την περίθαλψη των μεταναστών χωρίς χαρτιά ή ασφάλιση προχωρά το Υπουργείο Υγείας. Με έγγραφο, που στάλθηκε στις 16 Αυγούστου από το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) αρχικά στις Υγειονομικές Περιφέρειες και από εκεί σε όλα τα Νοσοκομεία της χώρας ζητούνται αναλυτικά στοιχεία για το α' εξάμηνο του 2013. Το Υπουργείο Υγείας με καταληκτική ημερομηνία την 28η Αυγούστου ζητά "Αριθμό εξετασθέντων, παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση στα εξωτερικά ιατρεία. Αριθμό νοσηλευθέντων, παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση. Κύριες εθνικότητες (κατά δήλωσή τους). Βασικές χειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες υπεβλήθησαν οι ανωτέρω. Μέσος όρος ημερών νοσηλείας αυτών. Συνολικό κόστος εξετάσεων και νοσηλείας αυτών".

Το έγγραφο επίσης αναφέρει, ότι τα στοιχεία ζητούνται "στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και της γενικότερης πολιτικής του Υπουργείου Υγείας για τον οικονομικό σχεδιασμό και το κόστος υγείας των προσερχόμενων στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ παράνομα διαμενόντων μεταναστών ή μεταναστών χωρίς ασφάλιση". Ποιο μπορεί να είναι το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Υπουργείου; Στην εποχή, που τα Μνημόνια βλάπτουν σοβαρά την Υγεία κλείνοντας νοσοκομεία και απολύοντας προσωπικό, δεν είναι δύσκολο να οδηγηθεί κανείς στο συμπέρασμα, πως πραγματικός στόχος είναι η περιστολή και των συγκεκριμένων δαπανών. Δεν βοηθούν άλλωστε και οι δημόσιες τοποθετήσεις του Άδωνι Γεωργιάδη για να σκεφτεί κανείς κάτι διαφορετικό.

Το ΕΚΕΠΥ είναι φορέας, που υπάγεται απ' ευθείας στον Υπουργό Υγείας, μεταξύ των άλλων συνεργάζεται και με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στο πλαίσιο των κατασταλτικών επιχειρήσεων "Ξένιος Δίας" και "Θέτις".

(Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση)
- See more at: http://left.gr/news/o-adonis-evale-sto-mati-kai-ta-nosilia-ton-metanaston#sthash.G1feFEU4.dpuf