.............................................
με ξεκάθαρο μυαλό, όσο μπορούμε, θέλουμε να δούμε μαζί σας κάποιες σκέψεις μας...
Ο προσεκτικός μελετητής της υγειονομικής διάταξης αλλά και των γεγονότων, που συντάραξαν τον Ελληνικό Απρίλιο και Μάιο του 2012, και στιγμάτισαν τη χώρα στο πεδίο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων,
θα ΔΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ότι πίσω από την φαινομενικά πρόχειρη σχεδίαση, τον πανικό του Υπουργού και την διαπόμπευση, των παράνομα εκδιδομένων προσώπων & και χρηστών ενδοφλέβιων ουσιών όπως και πιθανών θυμάτων trafficking, είναι καλά κρυμένη η πολιτική του ανικανότητα, η ανικανότητά του για διοίκηση και η αδυναμία του να διορθώσει τα, υγειονομικά, προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τις λάθος πολιτικές επιλογές της προηγούμενης διετίας της κυβέρνησης που ήταν σημαντικό στέλεχος..
Ο καλός σχεδιασμός επικοινωνιακά με στόχο την αλλαγή της ατζέντας έφερε αποτελέσματα..
Σε επικοινωνιακό επίπεδο ο Υπουργός σίγουρος για το ΜΑΥΡΙΣΜΑ κατά την Ελληνική Έκφραση στους Πολιτικούς, βρίσκεται να διεκδικεί τον ρόλο του σωτήρα της Ελληνικής Οικογένειας από τον αόρατο εχθρό της πιθανής μόλυνσης από την ανεξέλεγκτη πορνεία!! και της έκρηξης από αυτό το σημείο της υγειονομικής βόμβας!!.
Φυσικά καμμιά κουβέντα για τα Θύματα Traffickiing καμμιά απάντηση για την απόλυτη παύση δράσεων όχι μόνο για το επικοινωνιακό κομμάτι αλλά και για το πρακτικό απέναντι στο Trafficking
Ο Ελληνικός Λαός καλά εκπαιδευμένος την τελευταία 12ετία σε κίτρινα ρεπορτάζ τύπου κλειδαρότρυπας και εκτιθέμενος σε ευτελιστικού τύπου "σοβαρές" τηλεοπτικές εκπομπές από "έγκριτους" "δημοσιογράφους" ήτανε, έτοιμος, στην ουσία ανέτιμος να κατανοήσει τον πολιτικό ελιγμό του Ανδρός.. ΛΟΒΕΡ-DOS
Αυτό που χρειάζονταν για να εκτελεστούν τα σχέδια ήτανε ελαφρόμυαλοι και τυχοδειόκτες με πανεπιστημιακούς τίτλους, όπως και αυτός άλλωστε, που με λίγα χρήματα, κατ αυτόν αλλά υπέραρκετά γι αυτούς, θα εκτελούσαν τις εντολές του .. και δυστυχώς βρέθηκαν..
http://www.yyka.gov.gr/articles/ministry/grafeio-typoy/press-releases/1196-praktika-synenteykshs-typoy-02-05-2012
Η προσεκτική ανάγνωση αποκαλύπτει τα κενά της εφαρμογής, τα κενά του σχεδιασμού και της εκτέλεσης της δράσης που ένας Επιστήμονας με γνώση αντικειμένου και πεδίου ΠΟΤΕ δεν θα έκανε..
καλή ανάγνωση
---------------------------------
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 1002
2 Απριλίου 2012
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθ. Γ.Υ. 39α
Ρυθμίσεις που αφορούν τον περιορισμό της διάδοσης
Λοιμωδών Νοσημάτων.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 43 του Ν. 4025/2011 (ΦΕΚ228 Α΄),
2. Τις διατάξεις του Ν. 3991/2011: Αναθεωρημένος Διε−θνής Υγειονομικός Κανονισμός του Παγκόσμιου Οργαν.Υγείας (ΦΕΚ Α΄ 162).
3. Τις διατάξεις του α.ν. 2520/1940 (Α΄ 273).
4. Την υπ’ αριθμ. 1205/30.03.2012 εισήγηση του ΓενικούΓραμματέα Δημόσιας Υγείας καθώς και την υπ’ αριθμ 5336//30.03.2012 γνώμη του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.
5. Την ανάγκη λήψης μέτρων για να προστατευθεί ηυγεία του πληθυσμού.
6. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Λοιμώδη νοσήματα και έλεγχος
1. Λοιμώδη νοσήματα επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία θεωρούνται τα νοσήματα που ορίζονται είτε ρητώς από το ΚΕΕΛΠΝΟ, είτε με παραπομπή σε ισχύουσες ρυθμίσεις Διεθνών Κανονισμών Υγείας που αποδέχεται η χώρα μας (όπως ο Διεθνής Υγειονομικός Κανονισμός InternationalHealthRegulations), καθώς και τα λοιμώδη νοσήματα που προλαμβάνονται με εμβολιασμό.
2. Τα νοσήματα που μπορεί να αποτελέσουν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία είναι ιδίως:
α) Λοιμώδη μεταδοτικά νοσήματα που απαιτούν για τον περιορισμό της μετάδοσής τους απομόνωση ή περιορισμό (καραντίνα) όπως αυτή αποφασίζεται με ειδική εντολή του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετά από γνώμη του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Τα νοσήματα αυτά είναι:
Πανδημική γρίπη, SARS, Ιογενείς αιμορραγικοί πυρετοί, Χολέρα, Διφθερίτιδα, Ενεργός πνευμονική φυματίωση, Πανώλη, Ευλογιά, Κίτρινος πυρετός.
β) Μεταδοτικά νοσήματα που αποτελούν ιατρικό επείγον σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίζονται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας WHO, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (ECDC) και το Αμερικάνικο Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (CDC).
Τα νοσήματα αυτά είναι ιδίως:
Ενεργός πνευμονική φυματίωση, Ελονοσία, Πολιομυελίτιδα από φυσικό τύπο ιού (wildtype), Πρωτογόνος, δευτερογόνος σύφιλη, Ενεργός λέπρα, Αφροδίσιο λεμφοκοκκίωμα (lymphogranuloma Venereum), Βουβωνικό κοκκίωμα (granuloma inguinale /Donovanosis), Μαλακό έλκος (chancroid), Ιογενείς αιμορραγικοί πυρετοί και γονόρροια.
Στον κατάλογο όλων των ανωτέρω νοσημάτων μπορεί να προστίθενται ή να αφαιρούνται νοσήματα από τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετά από εισήγηση του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Για τα νοσήματα της παραγράφου 2 β καθιερώνεται έλεγχος των μεταναστών χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα και των αιτούντων άσυλο.
3. Ειδικότερα επιβάλλεται καταρχήν υποχρέωση υγειονομικής εξέτασης και κατά περίπτωση νοσηλείας και θεραπευτικής αγωγής – ακόμη και άμεσα επιβλεπόμενη θεραπεία όπου υπάρχει ένδειξη− των προσώπων που πάσχουν από τα νοσήματα των δύο προηγουμένων παραγράφων.
Επίσης επί ενδείξεων απομόνωσης επιβάλλεται περιορισμός−καραντίνα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 β του παρόντος.
Για τα θέματα αυτά εφαρμόζονται ιδίως οι αντίστοιχες συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO), του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (ECDC) και του Αμερικάνικου Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (CDC).
Η εμβολιαστική κάλυψη καθορίζεται από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σε συνεργασία με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.)
Ενδεικτικά αναφέρεται εμβολιασμός κατά της Πολιομυελίτιδας, Φυματίωσης ή και εμβολιασμός κατά της Πανδημικής Γρίπης.
Σε κάθε περίπτωση εφαρμόζονται όλες οι διεθνείς διατάξεις για την προστασία περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ατομικών ελευθεριών με βάση το Ελληνικό Σύνταγμα, την ΕΣΔΑ και τις διεθνείς συμβάσεις και πρωτόκολλα περί προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων που έχει υπογράψει η χώρα.
4. Ειδικά για το HIV, HBV, HCV θα υπάρχει ειδικός έλεγχος για τα άτομα που κάνουν χρήση ενδοφλέβιων ναρκωτικών ουσιών καθώς και για τα εκδιδόμενα άτομα που στερούνται του προβλεπόμενου βιβλιαρίου υγείας.
Σε περίπτωση που τα εκδιδόμενα άτομα είναι θύματα trafficking ειδοποιούνται άμεσα οι υπηρεσίες trafficking του ΚΕΕΛΠΝΟ και της αστυνομίας.
5. Το ΚΕΕΛΠΝΟ αποτελεί την αρμόδια αρχή που παρέχει τεχνογνωσία και καθορίζει τη διαδικασία ελέγχου που αφορά την εξέταση των μεταναστών από το αρμόδιο για τον σκοπό αυτό ιατρικό προσωπικό, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (ECDC) και του Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ.
Τo ΚΕΕΛΠΝΟ αποτελεί το φορέα που επιπλέον επιλέγει το κατάλληλο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για την εξέταση των μεταναστών.
6. Εκπονούνται ολοκληρωμένα προγράμματα που αφορούν τους πληθυσμούς μεταναστών χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα με χρήση κριτηρίων αυξημένου κινδύνου για τη μετάδοση λοιμωδών νοσημάτων επικίνδυνων για τη Δημόσια Υγεία μετά από πρόταση του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Στις ομάδες υψηλού κινδύνου για τις ασθένειες των παραγράφων 2 α, 2β και 4 εντάσσονται ιδίως οι προερχόμενοι από χώρα που ενδημούν τέτοια νοσήματα ή όσοι είναι εκδιδόμενα πρόσωπα που στερούνται βιβλιαρίου υγείας, πιθανά θύματα trafficking ή είναι χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών ουσιών, ή διαβιούν σε οικίες ή άλλους χώρους όπου δεν πληρούνται οι στοιχειώδεις όροι υγιεινής (συμπεριλαμβανομένων και των αστέγων)
7. Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ. ΕΛ.Π.ΝΟ.) ενημερώνει άμεσα σε περίπτωση επιδημιών από τα νοσήματα της παρ. 2 α τις αρμόδιες Υπηρεσίες στα σημεία εισόδου στη χώρα, για τις χώρες που ενδημούν λοιμώδη νοσήματα και παρέχει κάθε αναγκαία πληροφορία για τις ομάδες υψηλού κινδύνου ως προς τα νοσήματα αυτά και κάθε σχετικό θέμα.
8. Οι αρμόδιες κρατικές αρχές μετά από γνώμη του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. παρέχουν νοσηλευτική περίθαλψη και θεραπεία, σε κατάλληλους χώρους για τον προληπτικό έλεγχο, διαλογή και αντιμετώπιση των περιστατικών υψηλής μολυσματικότητας, τους οποίους οφείλουν να διατηρούν.
Ο Υπουργός Υγείας ορίζει τα αντίστοιχα νοσηλευτικά ιδρύματα που θα παράξουν αυτή τη νοσηλευτική περίθαλψη και θεραπεία.
9. Οι αρμόδιες Κρατικές Αρχές παροχής υπηρεσιών Υγείας παρέχουν τις απαραίτητες υπηρεσίας υγείας, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ..
10. Απαγορεύεται η απασχόληση μεταναστών χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα που πάσχουν από λοιμώδη νοσήματα που μεταδίδονται με τη διατροφική αλυσίδα σε όλα τα στάδια παραγωγής και διάθεσης πάσης φύσεως προϊόντων διατροφής.
11. Οι αστυνομικές αρχές παρέχουν κάθε νόμιμη συνδρομή στις περιπτώσεις απομόνωσης, περιορισμού καραντίνας, νοσηλείας και θεραπευτικής αγωγής που μετά γνώμη του ΚΕΕΛΠΝΟ κρίνεται επιβεβλημένη σε περίπτωση διάγνωσης νοσήματος υψηλής μολυσματικότητας λόγω κινδύνου της δημόσιας Υγείας.
12. Οι αρμοδιότητες των λοιπών κυβερνητικών οργάνων και Υπηρεσιών για την εφαρμογή των προαναφερόμενων διατάξεων δεν θίγονται.
13. Οι μετανάστες χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα που ελέγχονται για τα παραπάνω αναφερόμενα νοσήματα και εφόσον δεν νοσούν από αυτά ή έχουν θεραπευθεί εφοδιάζονται με ειδικό πιστοποιητικό υγείας, το οποίο εκδίδεται σύμφωνα με όσα ορίζονται από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ). και περιλαμβάνει:
α) υπηκοότητα, β) επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο, γ) ακριβή ημερομηνία και χρόνος γέννησης, δ)
φωτογραφία, ε) αποτυπώματα, στ) διεύθυνση κατοικίας, ή τόπο διαμονής.
Ειδικά το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί τρεις μήνες από την έναρξη της ισχύος της παρούσας.
Άρθρο 2
Εργασία
1. Ως εργασία ή απασχόληση για τους σκοπούς της παρούσας διάταξης νοείται οποιοδήποτε καθεστώς εργασιακής σχέσης, εξαρτημένης ή μη, ή σύμβασης έργου, είτε είχε δηλωθεί είτε όχι με μετανάστες χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα.
Σε περίπτωση εργασιακού trafficking ενημερώνονται άμεσα οι υπηρεσίες anti−trafficking του ΚΕΕΛΠΝΟ και της αστυνομίας.
2. Απαγορεύεται οι εργοδότες ή κύριοι έργου ατόμων κατά την ανωτέρω παράγραφο να απασχολούν εργαζομένους που δεν είναι εφοδιασμένοι με το πιστοποιητικό υγείας της παραγράφου 13 του άρθρου 1 όπου αυτό απαιτείται, εφαρμοζομένων και των διατάξεων των άρθρων 79, 80 και 85 του Ν. 4052/2012 (ΦΕΚ Α΄41).
3. Οι εργοδότες όπως περιγράφονται στην παράγραφο 1 είναι υποχρεωμένοι να μεριμνούν ώστε οι εργαζόμενοι σ’ αυτούς μετανάστες, να τυγχάνουν άμεσα κατάλληλης ιατρικής αξιολόγησης και φροντίδας επί εμφανίσεως οιασδήποτε συμπτωματολογίας νόσου, με παραπομπή σε αρμόδιες Υγειονομικές Υπηρεσίες.
4. Ο υπεύθυνος του ιατρείου πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, ο θεράπων γιατρός, Ιατρός του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων και κάθε άλλος υγειονομικός που περιέρχεται στην αντίληψή του παράβαση των παραγράφων 2 και 3 για νοσήματα του άρθρου 1, ενημερώνει αμελλητί την αρμόδια αστυνομική αρχή ή τον αρμόδιο Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.) και τον υπεύθυνο της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας και τη Δ/νση Δημόσιας Υγιεινής του ΥΥΚΑ.
Ειδικότερα οι εργαζόμενοι φορείς Δημόσιας υγείας ενημερώνουν την αρμόδια αστυνομική αρχή ή τον αρμόδιο εισαγγελέα Πλημμελειοδικών.
5. Αρμόδια όργανα για τον έλεγχο των διατάξεων του παρόντος είναι η Ελληνική Αστυνομία, η Δημοτική Αστυνομία, η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας, η Γεν. Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και κάθε άλλη αρμόδια αρχή, όπως το Σώμα Επιθεωρητών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ), το ΣΔΟΕ και το ΚΕΕΛΠΝΟ σε συνεργασία ή και αυτόνομα.
Ο έλεγχος της απασχόλησης ατόμων μέσα στις ιδιοκτησίες των εργοδοτών ή κυρίων του έργου, ορίζεται σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.
Άρθρο 3
Χώροι διαβίωσης
Η κατοικία πρέπει να συμβάλει στην ασφάλεια των ενοίκων και στη σωματική και ψυχική υγεία των ενοίκων.
Ως εκ τούτου, επιβάλλεται:
α. Οι κύριοι ή οι νομείς ή μισθωτές ή εκμισθωτές, κατά περίπτωση, κτιρίων και λοιπών χώρων διαμονής που λειτουργούν υπό συνθήκες που μπορεί να προκαλείται κίνδυνος για τη δημόσια υγεία υποχρεούνται να ενεργήσουν για την άμεση αποβολή των διαμενόντων εφόσον προς τούτο έχουν ενημερωθεί από τις αρμόδιες αρχές, ανεξάρτητα αν οι χώροι αυτοί έχουν παραχωρηθεί με οποιονδήποτε τρόπο ή έχουν καταληφθεί παράνομα.
Σε αντίθετη περίπτωση είναι συνυπεύθυνοι για παραβάσεις της παρούσας διάταξης.
β. Οι κύριοι ή οι νομείς των κτιρίων και λοιπών χώρων διαμονής που έχουν καταληφθεί χωρίς τη συναίνεσή τους από τρίτους υπό συνθήκες που μπορεί να προκαλείται κίνδυνος για τη δημόσια υγεία υποχρεούνται να ενεργήσουν με δικαστικά μέσα ή με τη συνδρομή των οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας για την άμεση αποβολή των ως άνω τρίτων.
Σε αντίθετη περίπτωση είναι συνυπεύθυνοι για παραβάσεις της παρούσας διάταξης.
γ. Χώροι που χρησιμοποιούνται για τη διαμονή ατόμων, προσωρινοί ή μη, πρέπει να διαθέτουν υγιεινή ύδρευση και αποχέτευση, επαρκή φωτισμό (φυσικό και τεχνητό) και αερισμό, αποχωρητήριο με λεκάνη από υλικό ανθεκτικό, λείο και αδιαπότιστο, η οποία θα συνδέεται με υδραυλικό σύστημα καθαρισμού (καζανάκι) και λουτήρα – ντουζιέρα για την ατομική καθαριότητα.
Επιπλέον, θα διαθέτει νιπτήρα με υγιεινή ύδρευση και αποχέτευση.
Σε κάθε άτομο θα αντιστοιχεί κρεβάτι με καθαρά στρώματα και κλινοσκεπάσματα.
Σε κάθε άτομο πρέπει να αντιστοιχεί τουλάχιστον 4 m2 επιφάνειας χωρίς να υπολογίζονται οι χώροι κοινής χρήσης (μπάνιο, κουζίνα).
Οι τοίχοι του οικήματος θα πρέπει να είναι καθαροί και στεγανοί, προκειμένου να αποκλείεται η δημιουργία υγρασίας.
Επίσης, το δάπεδο θα πρέπει να είναι από υλικό που θα αποκλείει τη συγκέντρωση υγρασίας, λείο κι αδιαπότιστο.
δ. Οι πόρτες και τα παράθυρα του οικήματος πρέπει να διασφαλίζουν την ασφάλεια των εσωτερικών χώρων από εξωτερικούς κινδύνους, υγειονομικής ή μη φύσεως (παράσιτα, έντομα, τρωκτικά, ζώα, κακόβουλες ενέργειες κ.ά.)
ε. Εάν ο χώρος διαθέτει κουζίνα, πρέπει να υπάρχει επαρκής ύδρευση και αποχέτευση, καθώς επίσης και να πληρούνται οι λοιπές προϋποθέσεις για τον ασφαλή χειρισμό, αποθήκευση και το μαγείρεμα των τροφίμων.
στ. Η μέριμνα για την καταλληλότητα και τη συντήρηση όλων των ανωτέρω αναφορικά με το οίκημα, καθώς επίσης και η καθαριότητα των χώρων και η αποκομιδή και εναπόθεση των απορριμμάτων στους κάδους των Δήμων, βαρύνει τον ιδιοκτήτη ή τον νομέα.
ζ. Απαγορεύεται η διαμονή ατόμων σε κτίσματα τα οποία προορίζονται κι έχουν αδειοδοτηθεί αρμοδίως για άλλες χρήσεις, όπως υπόγειες αποθήκες, γκαράζ κ.ά., εκτός κι εάν οι χώροι αυτοί πληρούν τις προϋποθέσεις για το χαρακτηρισμό τους ως οίκημα προς διαμονή ατόμων, εφόσον αυτό πιστοποιηθεί από την αρμόδια Υγειονομική Υπηρεσία.
Άρθρο 4
Κυρώσεις – Τελικές διατάξεις
Οι παραβάτες των διατάξεων της παρούσας τιμωρούνται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 43 παρ. 8 και 9 Ν. 4025/2011.
Αρμόδια όργανα για την εφαρμογή της παρούσας είναι οι υγειονομικές υπηρεσίες δήμων και περιφερειών, το ΚΕΕΛΠΝΟ και το ΣΕΥΥΠ.
Οι ως άνω υπηρεσίες μπορεί να λειτουργούν σε συνεργασία ή και αυτόνομα.
Οι αστυνομικές αρχές παρέχουν κάθε νόμιμη συνδρομή.
Άρθρο 5
Έναρξη ισχύος
Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 10 Απριλίου 2012
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 34
ΑΘΗΝΑ 104 32
ΤΗΛ. 210 52 79 000
FAX 210 52 21 004
ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
Πέμπτη 3 Μαΐου 2012
GLOBAL FOOD PRICES REMAIN HIGH DESPITE MARGINAL DECLINE – UN INDEX
New York, May 3 2012 6:05PM
Global food prices fell by 1.4 per cent between March and April, but seem to have stabilized at a relatively high level, the United Nations Food and Agriculture Organization (FAO) < "http://www.fao.org/news/story/en/item/141965/icode/" > said in its monthly food price index released today.
The three-point price decline was the first after three consecutive months of increases, and although the index is significantly down from its record level of 235 points in April last year, it is still well above the under 200 figure that preceded the 2008 food crisis.
According to the index, published in the latest < "http://www.fao.org/fileadmin/user_upload/newsroom/docs/Final%20web%20version%202%20May%20%282%29.pdf" >FAO Food Outlook, a global market analysis, projections for the second half of this year and into early next year indicate generally improved supplies and continuing strong demand.
Consequently, the global food import bill in 2012 could decline to $1.24 trillion, down slightly from last year’s record of $1.29 trillion.
The forecast for cereals production indicates a modest expansion this year to a new record of 2,371 million tons, compared to 2,344 million tonnes in 2011.
However, within the cereals sector, wheat production this year is projected to fall by 3.6 per cent – compared to 2011 – to 675 million tonnes, with the largest declines forecast for Ukraine, followed by Kazakhstan, China, Morocco and the European Union.
The expected decrease coincides with prospects of a slight reduction in total wheat utilization in the 2012-13 marketing season.
The lower wheat output is offset by a record coarse grains production of 1,207 million tons anticipated in 2012, compared to 1,164 million tonnes in 2011.
Rice production is expected to grow by 1.7 per cent in 2012 to 488 million tonnes, but slackening import demand and the return of India as a major exporter are keeping prices down.
World rice production this year is expected to exceed demand for the eighth consecutive year.
The market for oilseeds and derived products is expected to tighten again after two seasons of relatively ample supplies.
Global sugar output in 2011-12 is set to increase by close to 8 million tonnes, or 4.6 per cent over 2010-11, reaching nearly 173 million tonnes.
According to FAO, increased sugar production is attributable to significant expansion in area and input use, prompted by strong international sugar prices and better weather in major producing countries, including Thailand and India.
Driven exclusively by gains in poultry and pork production, global meat output is set to expand by nearly 2 per cent to 302 million tonnes this year, according to the FAO Food Outlook.
World milk production in 2012 is forecast to grow by 2.7 per cent to 750 million tonnes, while sustained demand for fish and fishery products is boosting aquaculture production worldwide and pushing prices higher, despite some consumer resistance in the more traditional markets in southern Europe.
________________
For more details go to UN News Centre at http://www.un.org/news
Follow us on
Facebook (http://www.facebook.com/UN.News.Centre) and
Twitter (http://twitter.com/UN_News_Centre)
Global food prices fell by 1.4 per cent between March and April, but seem to have stabilized at a relatively high level, the United Nations Food and Agriculture Organization (FAO) < "http://www.fao.org/news/story/en/item/141965/icode/" > said in its monthly food price index released today.
The three-point price decline was the first after three consecutive months of increases, and although the index is significantly down from its record level of 235 points in April last year, it is still well above the under 200 figure that preceded the 2008 food crisis.
According to the index, published in the latest < "http://www.fao.org/fileadmin/user_upload/newsroom/docs/Final%20web%20version%202%20May%20%282%29.pdf" >FAO Food Outlook, a global market analysis, projections for the second half of this year and into early next year indicate generally improved supplies and continuing strong demand.
Consequently, the global food import bill in 2012 could decline to $1.24 trillion, down slightly from last year’s record of $1.29 trillion.
The forecast for cereals production indicates a modest expansion this year to a new record of 2,371 million tons, compared to 2,344 million tonnes in 2011.
However, within the cereals sector, wheat production this year is projected to fall by 3.6 per cent – compared to 2011 – to 675 million tonnes, with the largest declines forecast for Ukraine, followed by Kazakhstan, China, Morocco and the European Union.
The expected decrease coincides with prospects of a slight reduction in total wheat utilization in the 2012-13 marketing season.
The lower wheat output is offset by a record coarse grains production of 1,207 million tons anticipated in 2012, compared to 1,164 million tonnes in 2011.
Rice production is expected to grow by 1.7 per cent in 2012 to 488 million tonnes, but slackening import demand and the return of India as a major exporter are keeping prices down.
World rice production this year is expected to exceed demand for the eighth consecutive year.
The market for oilseeds and derived products is expected to tighten again after two seasons of relatively ample supplies.
Global sugar output in 2011-12 is set to increase by close to 8 million tonnes, or 4.6 per cent over 2010-11, reaching nearly 173 million tonnes.
According to FAO, increased sugar production is attributable to significant expansion in area and input use, prompted by strong international sugar prices and better weather in major producing countries, including Thailand and India.
Driven exclusively by gains in poultry and pork production, global meat output is set to expand by nearly 2 per cent to 302 million tonnes this year, according to the FAO Food Outlook.
World milk production in 2012 is forecast to grow by 2.7 per cent to 750 million tonnes, while sustained demand for fish and fishery products is boosting aquaculture production worldwide and pushing prices higher, despite some consumer resistance in the more traditional markets in southern Europe.
________________
For more details go to UN News Centre at http://www.un.org/news
Follow us on
Facebook (http://www.facebook.com/UN.News.Centre) and
Twitter (http://twitter.com/UN_News_Centre)
Συνέντευξη Τύπου, Παρασκευή 4 Μάη, 11:30 Σταματήστε τώρα τη διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών!
Σταματήστε τώρα τη διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών!
Συνέντευξη Τύπου, Παρασκευή 4 Μάη, 11:30,
γραφεία ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 κι Ερμού, 6ος όροφος)
Η κυβέρνηση των τραπεζιτών επιδίδεται σε
έναν άνευ προηγουμένου κανιβαλισμό σε βάρος των οροθετικών εκδιδόμενων
γυναικών.
Η δημοσιοποίηση των φωτογραφιών των 12 γυναικών αποτελεί
ακραία προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, στιγματίζει ανεπανόρθωτα
όχι μόνο τις συγκεκριμένες γυναίκες αλλά συνολικά τους φορείς του AIDS,
και κουρελιάζει τόσο το ιατρικό απόρρητο όσο και το τεκμήριο αθωότητας.
Πρόκειται για πράξη μεσαιωνικής βαρβαρότητας που οδηγεί στον εκφασισμό
της κοινωνίας.
Είναι προφανές ότι ο στόχος της
μνημονιακής κυβέρρνησης δεν είναι η προστασία της δημόσια υγείας.
Αν
όντως ήταν αυτή η επιδίωξή των κυβερνώντων, θα είχαν διασφαλίσει την
απρόσκοπτη πρόσβαση όλων (και πολύ περισσότερο των ευάλωτων κοινωνικών
ομάδων) σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, θα είχαν προχωρήσει σε μια μεγάλη
καμπάνια ενημέρωσης για το AIDS (ιδιαίτερα στα σχολεία), και θα είχαν
περιοριστεί σε μια δημόσια έκκληση να εξεταστούν οι «πελάτες».
Στην
πραγματικότητα, συμβαίνουν τα ακριβώς αντίθετα:
οι υπηρεσίες υγείας
διαλύονται και η ενημέρωση για το AIDS είναι ελάχιστη.
Το Δίκτυο για τα Πολιτικά
Κοινωνικά Δικαιώματα οργανώνει αύριο Παρασκευή, 4 Μάη, στις 11:30, στα
γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 κι Ερμού, 6ος όροφος) για να
καταγγείλει την κυβερνητική πρακτική και να ζητήσει να σταματήσει
αμέσως η διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών.
Στη συνέντευξη θα μιλήσουν
οι:
- Κωνσταντής Καμπουράκης, ακτιβιστής της ACTUP,
- Τασία Χριστοδουλοπούλου, συνήγορος μίας από τις διαπομπευμένες οροθετικές,
- Σίσσυ Βωβού, μέλος της Φεμινιστής Πρωτοβουλίας ενάντια στη βία κατά των γυναικών,
- Εκπρόσωπος της Αριστερής Ριζοσπαστικής Συσπείρωσης Ιατρών,
- Γιάννης Αλμπάνης, μέλος του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα.
Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα / Κίνηση Αθήνας
http://migrant.diktio.org/node/263
---------------------------------------------------------------------
http://migrant.diktio.org/node/263
---------------------------------------------------------------------
Σημεία από τη
Συνέντευξη Τύπου
Σταματήστε τώρα τη διαπόμπευση των
οροθετικών γυναικών!
Στη Συνέντευξη Τύπου
που κάλεσε το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα στα
γραφεία της ΟΛΜΕ, παραβρέθηκαν δεκάδες εκπρόσωποι κοινωνικών και
πολιτικών οργανώσεων, κινήσεις ιατρών και δικηγόρων, φεμινιστικές
πρωτοβουλίες καθώς και συγγενείς των γυναικών που υφίστανται αυτές
τις ημέρες μια πρωτοφανή διαπόμπευση και προσβολή των δικαιωμάτων
και της αξιοπρέπειάς τους.
Παραβρέθηκαν και παρενέβησαν μεταξύ
άλλων εκπρόσωποι των εξής οργανώσεων: Act Up, Αριστερή
Ριζοσπαστική Συνεργασία Ιατρών, Πρωτοβουλία για την Εξάλειψη της
Βίας κατά των Γυναικών, Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεως Συντακτών,
Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό», Ομάδα Δικηγόρων για τα Δικαιώματα
Προσφύγων και Μεταναστών, Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων
και Μεταναστών, ΣΥΡΙΖΑ, Οικολόγοι Πράσινοι, ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Ο Γιάννης Αλμπάνης
από το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα ανοίγοντας
τη Συνέντευξη Τύπου,
μίλησε για την «απίστευτη βαρβαρότητα και την
ακραία παραβίαση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, τη διαπόμπευση και
το στιγματισμό όχι μόνο των εκδιδόμενων γυναικών, αλλά όλων των
οροθετικών».
Οι υπουργοί του Μνημονίου και επικεφαλής της
εκστρατείας μισαλλοδοξίας και στοχοποίησης των ασθενών, είναι οι
υπεύθυνοι για το γκρέμισμα του δημόσιου συστήματος υγείας και του
αποκλεισμού από την πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας χιλιάδων
φτωχών, ανασφάλιστων, μεταναστών και εκδιδόμενων. «Απέναντι στο
νέο κυνήγι μαγισσών είμαστε όλοι εκδιδόμενες και οροθετικές»,
ανέφερε.
O Κωνσταντής
Καμπουράκης από την Act Up,
κατήγγειλε τον τηλεοπτικό βιασμό των
οροθετικών γυναικών και, κατά δήλωση της αστυνομίας, εκδιδόμενων
γυναικών,
την ηχηρή σιωπή των αρμόδιων κρατικών φορέων,
αλλά και
την πλήρη εγκατάλειψη της αγωγής υγείας και των προγραμμάτων
πρόληψης.
«Αντ’ αυτών υπάρχει μια αστυνομική τοποθέτηση, που δεν
εντυπωσιάζει, καθώς είναι χαρακτηριστικό πολλών αυταρχικών
καθεστώτων».
Δεν υπάρχει οργανωμένη παρέμβαση, υπάρχει αδιαφορία
για τη διαμόρφωση πολιτών που μπορούν να διαχειριστούν τη
σεξουαλικότητα και τις ορμές τους, και καταλήγουμε στην υποκρισία
η δημόσια υγεία επαφίεται στη δημοσίευση των φωτογραφιών.
Η Τασία
Χριστοδουλοπούλου, δικηγόρος μιας εκ των κατηγορουμένων,
περιέγραψε τις σκηνές που έζησε κατά την ανάκριση, πράξεις που
«συμβολοποιούν την κρατική προκατάληψη, την άγνοια, τον κοινωνικό
αποκλεισμό:
Είχαν βάλλει μάσκες στις έντεκα κατηγορούμενες, οι
αστυνομικοί φορούσαν γάντια όπως και η δικαστική υπάλληλος που
δακτυλογραφούσε».
Ο κρατικός μηχανισμός, όλοι εκείνοι που
‘αναλαμβάνουν να μας προστατέψουν’, εκφράζουν έμπρακτα την άγνοια
και την προκατάληψη για τον τρόπο μετάδοσης της ασθένειας, και την
ίδια στιγμή αποτυπώνουν και συμβολοποιούν το «φόβο της μόλυνσης»,
την «υγειονομική βόμβα του Λοβέρδου».
Η κ. Χριστοδουλοπούλου,
επεσήμανε ότι η συντριπτική πλειονότητα των κατηγορουμένων είναι
βασικά χρήστριες ενδοφλέβιων ναρκωτικών.
Στηλίτευσε το ρόλο του
ΚΕΕΛΠΝΟ αποκαλώντας το «τμήμα του κατασταλτικού μηχανισμού,
υπόλογους γιατί πήραν βιαίως τις γυναίκες και τις έβαλαν να
υπογράψουν ότι γνώριζαν την ασθένειά τους, ώστε να στηρίξουν τη
γνωστή κατηγορία της ‘σκοπούμενης σωματικής βλάβης’, ενώ την ίδια
στιγμή οι μετανάστριες υπέγραψαν χωρίς διερμηνέα».
Κλείνοντας,
τόνισε ότι η οι εξαρτημένες γυναίκες και συνολικά οι ευπαθείς
ομάδες του πληθυσμού έχουν αποκοπεί όχι μόνο από την προστασία,
αλλά καθώς δεν διαθέτουν χρήματα αποκλείονται επίσης από την
πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας.
«Η υπόθεση αυτή δεν συνιστά μόνο
παραβίαση των δικαιωμάτων, των διεθνών συνθηκών και του Παγκόσμιου
Οργανισμού Υγείας, αλλά αποτελεί το θρίαμβο του ανορθολογισμού».
Ο Γιώργος Νικολαΐδης
από την Αριστερή Ριζοσπαστική Συνεργασία Ιατρών (ΑΡΣΙ),
δήλωσε ότι
«είναι διεθνώς τεκμηριωμένο ότι κοινωνίες που υφίστανται τέτοιες
βάναυσες πολιτικές λιτότητας παρουσιάζουν αύξηση τόσο της πορνείας
όσο και της χρήσης ενδοφλέβιων ουσιών.
Οι δαπάνες για προγράμματα
πρόληψης είναι 50% μειωμένες σε σχέση με τις ήδη περιορισμένες του
2011, η επιχορήγηση στον ΟΚΑΝΑ μειώθηκε κατά 30 % και κατά 20% στο
ΚΕΘΕΑ.
Είναι ξεκάθαρο ότι εκείνοι που κατηγορούν τα θύματα είναι
εκείνοι που ευθύνονται για το πρόβλημα.
Αλλά εκτός της
χρηματοδότησης, υπάρχουν τρομακτικές ελλείψεις στο νομοθετικό
πλαίσιο.
Ο νόμος για το Τράφικινγκ δεν εφαρμόζεται και αντίθετα,
ενώ γίνεται συστηματική επίκληση στην Υγειονομική Διάταξη, με
αφετηρία την απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Πρόκειται για ένα νομοθέτημα
που μας γυρνάει πίσω 50 χρόνια και μετατρέπει τις υπηρεσίες
υγείας από αρωγό σε «ιατρική αστυνομία».
Μπροστά σε όλα αυτά τα
μέλη του Συμβουλίου Δημόσιας Υγείας θα έπρεπε να παραιτηθούν.
Το
ΚΕΕΛΠΝΟ με χαρακτηριστικότερες τις αντιεπιστημονικές δηλώσεις της
κ. Κρεμαστινού και του κ. Παπαδημητρίου, αποδεικνύει για άλλη μια
φορά ότι αποτελεί μηχανισμό εξυπηρέτησης κομματικών συμφερόντων».
Η Σίσσυ Βωβού από την Πρωτοβουλία
για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών,
ερχόμενη από τα
δικαστήρια και την παρέμβαση εκεί γυναικείων οργανώσεων,
αναφέρθηκε στην μεγάλη ανταπόκριση που συνάντησε το κάλεσμα της
Πρωτοβουλίας και που αποδεικνύει ότι μεγάλο τμήμα της κοινωνίας
διατηρεί τα αντανακλαστικά του απέναντι στην καταπάτηση
δικαιωμάτων, «μια καταπάτηση δικαιωμάτων που δεν γνωρίζει σύνορα
και εθνικότητα και δεν διαχωρίζει ξένες ή ντόπιες.
Πρόκειται για
την ποινικοποίηση του σώματος των εκδιδομένων γυναικών».
«Πήγαμε
στα δικαστήρια για να μας δουν οι κατηγορούμενες γυναίκες, να δουν
ότι υπάρχουν άνθρωποι και οργανώσεις που τις υποστηρίζουν και
δείχνουν την αλληλεγγύη τους».
Η διαπόμπευση των γυναικών, είναι
άλλη μια «βόμβα» που εξαπολύουν οι υπουργοί Προστασίας του Πολίτη
και Υγείας, μετά την «υγειονομική βόμβα της Υπατίας» και τη «βόμβα
του μεταναστευτικού» που θα «επιλυθεί» με στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Η πρωτοβουλία και οι φεμινιστικές ομάδες θέτουν σταθερά το ζήτημα
του Τράφικινγκ, της έλλειψης καταφυγίων και ξενώνων.
Επίσης, το
γεγονός του εκβιασμού των θυμάτων Τραφικινγκ και της επιβολής της
μη χρήσης προφυλακτικού τόσο από τους προαγωγούς και από τους
πελάτες.
Και ακόμη, της αδιαφορίας της πολιτείας για την ενημέρωση
και το AIDS και την καταναγκαστική πορνεία, τόσο των νέων όσο και
των οικογενειαρχών «πελατών».
Κλείνοντας η κ. Βωβού εξέφρασε την
αισιοδοξία της για την ανάπτυξη ενός κινήματος που θα επιτύχει την
διακοπή της δίωξης και της απελευθέρωσης των κατηγορουμένων
γυναικών και ανακοίνωσε την δημιουργία επιτροπής φορέων που ήδη
έχει ξεκινήσει τη συλλογή χρημάτων για την υποστήριξη των
κρατουμένων.
Ο Γιώργος Σαββίδης
πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ, δήλωσε:
«Τις στιγμές αυτές ως εκπρόσωπος των
δημοσιογράφων είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω εκ μέρους όλων μας
ταπεινά συγγνώμη από τις κυρίες που υπέστησαν τη διαπόμπευση από
κανάλια και εφημερίδες.
Να συγχαρώ επίσης όσους και όσες
συναδέλφους μας αρνήθηκαν την απαράδεκτη εισαγγελική εντολή για τη
δημοσίευση των φωτογραφιών των κατηγορούμενων γυναικών.
Οι αρχές
και ο κώδικας δεοντολογίας των δημοσιογράφων,
η δέσμευσή μας
απέναντι στην αλήθεια,
παραβιάστηκαν κατάφορα από τον εισαγγελέα,
ο οποίος ωστόσο δεν επέδειξε την ίδια σπουδή όταν ο συνάδελφος μας
Κυπραίος δέχθηκε δολοφονική επίθεση από άνδρες των ΜΑΤ,
όταν
συστηματικά καταπατείται το δικαίωμα στη διαδήλωση».
Τέλος ο κ.
Σαββίδης κάλεσε τέλος όσα κανάλια και εφημερίδες έσπευσαν να
εφαρμόσουν την εισαγγελική εντολή, προβάλλουν εξίσου τις δηλώσεις
των οργανώσεων που παρευρίσκονται σε αυτήν τη συνέντευξη τύπου.
Στη συνέντευξη Τύπου
είχαμε την τιμή να παραβρεθεί και να πάρει το λόγο η αδελφή μιας
εκ των κατηγορουμένων, που παρά τη φόρτιση της έκανε την παρακάτω
δήλωση:
«Θέλω μόνο να πω ότι
θύματα δεν είναι μόνο οι γυναίκες
Είμαι αδερφή μιας από τις
κανιβαλιζόμενες γυναίκες.
Χρόνια εξαρτημένη.
Η αστυνομία γνωρίζει
πολύ καλύτερα από εμένα γι’ αυτήν, πώς ζει, πώς εξασφαλίζει τη
δόση.
Έχω μόνο ερωτήματα.
Ποιος είναι ο εγκληματίας;
Το κράτος;
Εκείνοι που πάνε σε μια
εκδιδόμενη και την εκμεταλλεύονται;
Που πάνε με μια εκδιδόμενη
χωρίς προφυλακτικό;
Τί θα κάνουμε ως άνθρωποι, ως κοινωνία, για να
μην χρειάζεται οι συνάνθρωποί μας να καταλήγουν στα ναρκωτικά;».
Αθήνα
4/05/12
Δίκτυο
για Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)