Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

OSCAR 2014/ Jared Leto

























«Απίστευτο... Ελεν σε αγαπώ. 

Θέλω να πω στους συνυποψήφιους μου ότι είμαι περήφανος που μοιραστήκαμε αυτό το ταξίδι, νιώθω δέος και σεβασμό για όλους σας. 

Θέλω να ευχαριστήσω την Ακαδημία.

Το 1971 στην Boisser City στη Λουιζιάνα, υπήρχε μια έφηβη που ήταν έγκυος στο δεύτερο παιδί της. 
Είχε αφήσει το σχολείο και μεγάλωνε μόνη το παιδί της, αλλά κατόρθωσε να φτιάξει μια καλύτερη ζωή για την ίδια και τα παιδιά της. 
Ενθάρρυνε τα παιδιά να είναι δημιουργικά να δουλέψουν σκληρά για να πετύχουν αυτά που θέλουν. 
Αυτό το κορίτσι είναι η μητέρα μου και είναι σήμερα εδώ. 
Θέλω να της πω  "σε αγαπώ μαμά σε ευχαριστώ που με δίδαξες να ονειρεύομαι''.

Στον αδελφό μου Σάνον, τον καλύτερο μεγάλο αδελφό στον κόσμο θέλω να πω 
''Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μου αυτή την τρελή περιπέτεια που είναι τα 30 δευτερόλεπτα στον Αρη και που είσαι ο καλύτερος φίλος μου''.

Σε όλους όσους ονειρεύονται σε ολόκληρο τον κόσμο και μας βλέπουν σήμερα σε περιοχές όπως η Ουκρανία και η Βενεζουέλα, θέλω να πω ότι είμαστε εδώ και καθώς παλεύετε για να κάνετε πραγματικότητα τα όνειρά σας και να ζήσετε το απίθανο, σας σκεφτόμαστε.

Αυτό το Οσκαρ πάει στους 36 εκατομμύρια ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους από το ΑΙDS, και σε αυτούς που ένιωσαν να αδικούνται εξαιτίας του ποιοι πραγματικά είναι και ποιους αγαπούν.

Σας ευχαριστώ και καλό βράδυ».

http://www.youtube.com/watch?v=VVe9bxtH_DI




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.